субота, 09. март 2013.

Vezeni stolnjak - ruže

Proteklih dana  žurila sam završiti jedan vezeni stolnjak, uvek imam nekoliko radova koji čekaju da ih završim. Ovaj sam radila za poklon, po njihovoj želji da nije pretrpan, nadam sa da nije:) Odmah su mi u mislima bile ruže, nekoliko šema ukombinovanih i evo gotov. Nisam pitala al, sam ga slikala eto samo da prosudite. Ostale su ivice da se obrade. Uvek mi zadovoljstvo pokloniti nešto od ručnog rada . Ima nešto i radova po kući naravno ružice. Večne ruže.
 vez je radjen pljosnatim bodom za popujivanje ružica, i bodom za iglom.






Evo još jedne šeme za prdstojeći praznik, vi možete praviti u obliku koji vam odgovara.




Do sledećeg susreta...

14 коментара:

  1. Divan blog, ovi tvoji vezeni radovi odnose me u neka vremena kad su mirisale dunje u sobama ovako ukrašenim, kod moje strine, kod moje nane. Ti si to lijepo uklopila u moderni ambijent.

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala vam puno na komentaru. Mene takodje asocira na davna vremena ali, jako volim vez pa se trudim da ga uklopim u današnji enterijer. Što se mene tiče nikad neće izaći iz mode, bitno je da li ga neko voli ili ne. Još jednom hvala što ste svratili. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Draga moja,već sam ti rekla kako obožavam ovaj tvoj vez a i opet ću ti reći...Ruže su vječne, u pravu si...Predivno,savršen vez:)))

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Sonja zahvalna sam ti na komentaru, drago mi je da ti se svidja. Ponekad pomislim da sam preterala sa vezom ne znam. Hvala ti još jednom, ovde si rado vidjen gost:)

    ОдговориИзбриши
  5. Rado,kod tebe sve lepše od lepšeg!!
    Lepo si rekla-večne ruže,prelepe su!
    Pozdrav:)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala ti puno, ti uvek imaš lepe reči za moje radove a to mi znači. Uvjek si dobrodošla.:)

    ОдговориИзбриши
  7. Rado,divne su ruze.Mozda mozes uraditi neki jastuk u pacvork stilu.Na jednom delu vez a na drugom materijal.Bilo bi divno.Mozda ovog zeku za uskrs.Ja volim jastucice.Nemam vremena da uradim sve sto zelim.Zelim ti dobro zdravlje i da te zlatne ruke dugo sluze.:))

    ОдговориИзбриши
  8. Uvjek si tu, kao podrška mojim postovima i zahvalna sam ti zbog toga. Razmišljala sam o pačvorku kao ideji ali me čekaju neki radovi da završim, uglavnom su to obrade ivica a ne volim započet pa ostaviti, ali ću svakako nešto uraditi. Još jednom ti hvala na lepim rečima, volim s tobom divanit o ovim našim kreativnim idejama, jer si ti nepresušni izvor ideja.:)

    ОдговориИзбриши
  9. Super ti je ovo Rado. baš danas smo ja i Milosija pregledali komplet
    i djeluju kao fabrički unikat. Samo nastavi tako.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala vam oboma! Drago mi je da vam se svidja. Dugo sam bila u dilami, ali sad mi drago. Nekad kad vam vreme dozvoli vi skoknite do mog bloga. Srdčan pozdrav.

      Избриши
  10. divni radovi ,tako me je uhvatila zelja za vezom (kad bih znala )

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dragana nije to komplikovano , samo malo više vremena. Ja se nadam da ćeš bar nešto započeti od veza:)Hvala ti puno na komentaru i srdačan pozdrav ti šaljem.

      Избриши